24 August 2006

Nadmorskie impresje :)

Bondziorno :) Tym razem Panie i Panowie przedstawiam kilka foteczek pod uroczym tytulem "Nadmorskie impresje" :) aparat jest ten sam, fotograf ten sam :) wiec prawie sie nic nie zmienilo :P no poza tym ze kilka ladnych foteczek wyszlo :P i efektow :P tak wiec enjoy :) i comment comment or no comment o to jest pytanie :P Pozdrawiam :)



Wschod slonca widziany z okna pociagu :)





moj piesio sie tutaj jakos dziwnym trafem zawieruszyl :) a i moja reka :P



Dmuchawce latawce wiatr i slonce :P



Zestaw podroznika :) bowiem pic i jesc trzeba :) a okulary to dla ochrony :P



Kolejne ujecie wschodu slonca :) z tego samego pociagu :P



Sponsor glowny mojej weny tworczej :)....



..i jego wariacje ...ta akurat nie specjalna.. nie polecam...



Kilka ujec z falochronu :)








No to zaczely sie zachody slonca :) cala seryjka :) niektore naprawde zajebicie wyszly :) kliknijcie na powiekszenie naprawde warto. az sam jestem zachwycony wynikiem :D



A oto moi przyjaciele (MTJ) :) Od lewej Beata, Pawel vel. Marian, Kinia vel. Kinia MTJ, Piotrek vel. Pyjer :) i moja skromna osoba :)



zachodow ciag dalszy



to 'ich' po kostki umorusany w morzu :)







To tez jestem ja :) tylko ze taki jakis zamyslony :) Moze bardziej myslacy (choc dziwnie to brzmi:P)



A to Marjan w chwili "uchwycania" zachodu slonca :)



Zorza polarna ?



Kinia i Piotrek.....wiecej nic nie mowie :D






Tutaj ponizej umieszczam kilka foteczek zachodu z efektami mojego aparatu :) musze nadmienic ze zdjecia te ani zadne inne na tej stronie nie przechodzily obrobki nawet w najmniejszym stopniu :) so... hmmm nawet fajnie wyszly







no... to by bylo na tyle chyba :) na dzis.... :D
tak wiec nadmorskie impresje sie skonczyly a w przyszlym poscie umieszcze ....taka mala fotorelacje z krotkich acz niezapomnianych wakacji ;P...ktore spedzilem z urocza....
ale o tym wkrotce :D
Pozdrawiam moich przyjaciol oraz serdecznie pozdrawiam ta "urocza" :)

No comments: