10 March 2006

Hey w Dublinie 5 Lutego 2006

Dzisiaj mam zaszczyt przedstawic panstwu kilka ujec z koncertu Hey w the Village. :D














To takie ujecie dekoltowe :) no i niestety nie udane heheh :) ( zadna sie nie zlapala) a tak serio to calkiem tloczno bylo tam na dole :) i na dodatek calkiem przyjemnie :D


Ciekaw jestem tez na kogoz to ochroniarz tak wskazuje palcem ? :) czyzby chcial komus wymierzyc kare za dobra zabawe ? :)









O to mala fotka w publike :) czy widzisz znajoma swoja postac ? :D




6 comments:

Anonymous said...

Hey Olo!
Sam robiłeś te fotki?w każdym razie podobają mi się :D
pozdrowienia
Igu

Olafff said...

tak tak :) to moje :) przynajmniej z tego co pamietam :) dzieki wielkie :)

Anonymous said...

Nie za ma co. Czekam na kolejne ciekawe zdjątka no i moze na jakieś przemyslenia własne - takie złote myśli Ola :D

Anonymous said...

tez jestem ciekawa kogo ochroniarz wskazywal palcem :P czyzby olafff znowu plywal po ludziach? hehe ;) pozdrowionka

Makati said...

a czy mozesz sobie ustawic zeby okno komentarzy wyskakiwalo jako nowe okno? wygodniej moim zdaniem :)

Olafff said...

a slowo cialem sie stalo :)